Wedstrijd vissen

Dinsdag, 13 april 2021

Wedstrijd vissen begint weer voorde 60 plussers en voor de onderlinge competitie

Op 21 april Mulderskolk is de eerste wedstrijd weer voor de 60 plussers. loten om 13:00 uur. Vissen van 14:00 - 16:30 uur. Inleg 2 euro per wedstrijd. Men dien alle wedstrijden te betalen ook als men een keer niet komt.

Op 2 mei in Gelders Hoofd IJssel Voorst is de eerste wedstrijd weer voor de onderlinge competitie. loten om 06.30 uur. Vissen van 7.30 - 12.00 uur. Inleg 3 euro per wedstrijd. Men dien alle wedstrijden te betalen ook als men een keer niet komt. De 2 slechtste wedstrijden vallen af.

De wedstrijden kunnen later nog worden aangepast i.v.m Corona.

DE OVERIGE WEDSTRIJDEN STAAN BOVENAAN IN HET TABBLAD: WEDSTRIJDEN