Afscheid voorzitter

Zondag, 23 april 2017

De voorzitter van de HSV Voorst heeft na een periode van 25 jaar als bestuurder bij de HSV Voorst besloten zijn functie beschikbaar te stellen.

Henk van Til heeft gedurende 25 jaar de HSV Voorst mede vorm gegeven. Hij is als lid van het bestuur toegetreden net voor het 1100 jarig jubileum van het dorp Voorst.
Elke vereniging in het dorp had de opdracht om iets te organiseren, wat doe je dan als visvereniging, je organiseert een viswedstrijd. Zo gezegd zo gedaan. Met andere leden van de HSV Voorst werd een schitterende wedstrijd georganiseerd.

Hen is doorgestroomd binnen het bestuur en is voorzitter geworden. Hij heeft als organisator van enkele grote (landelijk bekende wedstrijden) wedstrijden met behulp van leden van de HSV Voorst het dorp en de vereniging wel op de kaart gezet.

Bij zijn afscheid is er door de regionale bond een speldje overhandigd voor zijn 25 jarig ambtsjubileum.