wedstrijdprogramma hsv voorst seizoen 2017 bekend

Zondag, 23 april 2017

In de afgelopen jaarvergadering gehouden op 12 april 2017 zijn de verschillende competities vastgesteld. Er zijn enkele veranderingen doorgevoerd zo hebben we samen met HV Ons Belang uit Zutphen een voorjaarscompetitie. Deze wedstrijden zijn zowel voor leden van de HSV Voorst als leden van HV Ons Belang Zutphen toegankelijk. HV Ons belang Zutphen organiseert ook een reeks wedstrijden die voor leden van de HSV Voorst toegankelijk is. Verder hebben we de traditionele zomercompetitie ingekort tot 9 wedstrijden waarbij er 7 tellen voor het eindklassement. Verder hebben we de wedstrijdreeks voor de 60+ in stand gehouden, deze heren op leeftijd vissen op de woensdag middag.

VOORJAARSCOMPETITIE  HV Ons Belang Zutphen
Open voor leden van HV Ons Belang Zutphen en HSV Voorst

DATUM LOCATIE
30 april  Marshaven Zutphen